MODIFICACIÓ – Quines són les funcionalitats del botó “Dubtes/Incidències IT”?

En cas d’incidència tècnica de l’ECAP, aquesta s’ha de fer arribar a l’equip informàtic del territori o de l’entitat proveïdora. En cap cas s’ha d’enviar directament al Servei d’Atenció a l’Usuari (SAU).

Per a més informació consulta la nota formativa: MODIFICACIÓ – Quines són les funcionalitats del botó Dubtes/Incidències IT?.

Aquesta entrada s'ha publicat en Nota informativa i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s